Formanden orienterer

September 2024

Kære Ok-medlemmer

Vi tager nu hul på efteråret, efter en fantastisk sommer og ikke mindst sensommeren.

Det er en omvæltning med dette mærkbare vejrskifte.

Men tid til indendørs hygge.

Vi kom godt fra start, med anden halvdel af 2024.

D. 20 august, var det første gang i Karens Køkken.

Vi er meget glade for den gode aftale vi har fået.

Der er en hyggelig stemning ved de runde borde.

Hvor vi bliver underholdt af vores valgte musikalske aktører.

Denne løsning er rigtig god for vores økonomi, der sparer os for den høje lokale leje.

Der bliver således kun brug for auditoriet d.1. okt. og 5. nov. hvor protektor og lærred er en nødvendighed.

I vores sidste nyhedsbrev, forklarede vi jer, om vores kommende situation. Vi har rettet henvendelse til Fregatten Jylland om en nedsættelse af lejen.

Ligeledes har vi haft en artikel i Ebeltoft Folketidende d. 18. september. Desværre var der ingen respons.

Vores største problem, er ikke kun lokale, lukningen af Karens Køkken,med udgangen af dette år. Men vores største problem, er en kasserer med IT  kundskab og 2 nye bestyrelsesmedlemmer.

I er bekendt med, vores nuværende kasserer Frode Munck og Inger Pedersen udstræder ved årsskiftet.

Hvis ikke nye tiltræder i bestyrelsen må vi desværre afslutte OK klubbens eksistens i Ebeltoft.

Det er meget beklageligt, men en realitet.

Vi i bestyrelsen er meget spændte på fremtiden.

Mariann Adams
Formand for OK i Ebeltoft